Berita Sukan Utusan || Berita Sukan Berita Harian || Berita Sukan Metro || Berita Sukan Kosmo ||

Selamat datang ke laman Oh Sukan. Laman ini memaparkan berita sukan yang diperolehi dari 4sumber surat khabar online iaitu Utusan Malaysia, Berita Harian, Kosmo dan juga MyMetro. Diharap laman ini menjadi one stop centre untuk anda mendapatkan berita sukan dengan lebih mudah dan pantas.

Untuk bookmark laman ini, sila klik Ctrl dan D dengan serentak.

Untusan Online!

Utusan Online - Sukan

Berita Harian: Sukan

Kosmo Online - Sukan

Friday, October 14, 2011

Sukan Harian Pilihan : Selangor tanpa Bunyamin

MESKIPUN tanpa khidmat pemain tengah, Mohd. Bunyamin Omar, persiapan Selangor tetap tidak terjejas menjelang aksi suku akhir kedua menentang Perak malam esok. Bunyamin sedang menjalani penggantungan perlawanan dan Selangor dilaporkan memiliki pengganti yang tidak kurang hebatnya bagi mengisi kekosongan tersebut.

Jurulatih Selangor, P. Maniam berkata, Bunyamin terpaksa diketepikan setelah menerima dua kad kuning pada suku akhir pertama yang menyaksikan Selangor mengalahkan Perak 3-1 di Stadium Shah Alam pada Isnin lepas.

"Kita mungkin menggunakan khidmat sama ada Mohd. Hardi Jaafar, Mohd. Fazilidin Khalid ataupun Mohd. Fadzli Saari bagi menguatkan bahagian tengah kita," katanya semalam.

AMRI Yahyah (kiri) akan terus memainkan watak utama mengemudi jentera tengah Selangor pada aksi menentang Perak malam esok.

Maniam berkata, beliau akan mengekalkan hampir semua pemain yang beraksi pada suku akhir pertama.

"Saya yakin dengan pengalaman yang ada pada pemain seperti Mohd. Safiq Rahim dan Mohd. Amri Yahyah yang biasa beraksi di peringkat antarabangsa akan membolehkan Selangor menempah tempat ke separuh akhir nanti," katanya.

Pemenang perlawanan antara Selangor dan Perak akan bertemu dengan pemenang perlawanan antara Terengganu atau Kelantan di peringkat separuh akhir pertama pada 22 Oktober ini. - Bernama

sumber: kosmo

p/s:selangor kena menang ni. tapi kalau tak menang pun takde hal pun,tahun depan boleh cuba lagi kan... ;)

No comments:

Post a Comment